fredag 21. juni 2013

Det må vere lov...


Sånn i all beskjedenhet få lov å komme med den ultimate ynskjelista til bursdagen sin??

Kubus 4 i forniklet utgåve




Kubus bowl


Kvit String Pocket hylle 



Kvitt Hay DLM bord


Rosa og gul Mano kopp

( elske Kâhler uansett )



Mugtail koppar


Kâhler lyshus


Eg elske pakkar,
eg elske å ha bursdag.
Eg ønske meg alt, spesielt det eg ikkje visste at eg ønska meg,
men som er perfekt.

I år er det lite optimale forhold rundt bursdagen.
Mannen er på jobb (kor blir oppvartinga av??)
Eg må jobbe både den dagen og dagen etter...(burde vore obligatorisk med fri på bursdagen)
Fleire av dei beste er på ferie eller opptekne med andre ting...
og på toppen av det heile er det halvrund dag...

Men slapp av, feiring blir da!

No er det helg, kos og fri.

God helg til deg.










6 kommentarer:

  1. Har du høyrt! Får håpe du har lært opp ungane godt, så kanskje det ordnar seg litt likevel ;)
    Fine ynskjer du har - mange fine godbitar der ja.. ;)

    SvarSlett
  2. Hihi,selvfølgelig må du få ønska deg noen godbiter;)
    Fin ønskeliste:)
    Ha en fin midtsommar!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Likte ønskelista de. Ha en koselig bursdag uansett. D

    SvarSlett
  4. Kule lista.... kryss fingrane... <3
    ka dato e bursdagen??? :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Å GØY MED BURSDAG
    MASSE FLOTT PÅ LISTO DI
    NYT HELGEN SKØNNE SOLVEIG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Å du Solveig du Solveig , tenk at eg skulle få til å vera vekke to år på rad ... ikkje bra. Men tenk kor mange gonger vi kan feira den bursdagen når eg kjeme heim ;) eg skal skåla for deg kvar dag resten av ferien :*

    SvarSlett